Centrální dispečink

V rámci zkvalitnění služeb z oblasti servisu a technické podpory byla v roce 2009 zřízena nová služba zákazníkům.

Dispečink technické podpory 840 111 292 dispecink@araneasystems.cz

 

1. Přístup k pohotovostní službě

V pracovní době (po-pá 7-17 hod.) jsou vám k dispozici naše dvě referentky dispečinku, mimo pracovní dobu bude váš požadavek přesměrován na pohotovostní službu podle spádové příslušnosti servisního zásahu ke konkrétnímu servisnímu středisku.

2. Jednotný kontakt v rámci celé ČR

Nyní máte možnost objednávat všechny naše služby v rámci celé ČR s pomocí jediného telefonního čísla. Jsme připraveni přijmout vaše požadavky jak z oblasti servisních služeb a rychlého zásahu první pomoci, tak i podat informace o fakturaci. Na tomto čísle můžete také uplatnit případné reklamace, apod.

3. Zajištění kontroly zakázek od nahlášení po ukončení

Vaše požadavky evidují naše referentky ještě během telefonického hovoru ve firemním softwaru. Každému požadavku zákazníka přísluší jedinečné číslo.
Od okamžiku evidence požadavku je zabezpečována jeho neustálá kontrola, až do jeho uzavření. Našim stálým zákazníkům umožníme v budoucnosti on-line kontrolu zakázky přes zákaznickou zónu.

4. Profesionální přístup k zákazníkům

Požadavky od vás přijímají zaškolené referentky dispečinku, které jsou zárukou profesionálního přístupu. Všechny vaše požadavky budou zaevidovány a zpracovány. Vynaložíme veškeré úsilí, abychom odpověděli na každý související dotaz v co nejkratší době.

5. Bezprostřední sjednání termínů realizace

Referentky dispečinku technické podpory disponují časovými harmonogramy technických útvarů a servisních středisek naší společnosti. Díky on-line propojení jsme schopni již v průběhu nahlášení závady sjednat s vámi termín realizace pro všechny obvyklé činnosti. V případě složitějších požadavků vám bude termín realizace
a přidělení technika sděleno v co nejkratší možné době.